torsdag 17 januari 2013

Kalla Torsdag!

Idag är det kallt men det blir kallare snart.. 
Enya och Pontus fortsätter att skicka bilder från varma florida och retas med mig för att jag inte är kvar haha.

Morgonen var bra och körde alla barnen till skolan, när jag sedan hämtade Jesse var det en playdatelunch som gällde =) Så mysigt att få träffa andra barn och vuxna haha
Sen hämta Marcus och lämna av dem för att bege mig till Carro och köpa biljetter till vår första Blackhawks match =)
Vi gick lite crazy och köpte tröjor.. Man får satsa lite på en hockeymatch antar jag.
Sen jobbade jag på kvällen och pojkarna somnade som lamm men Ru är en pre-teenager nu och jag blir så frustrerad.. Vill så gärna hjälpa henne men jag vet inte vad jag ska göra. 
Det känns som att hon tycker att allt är pest och lyssnar knappt. 
Jag var minsann aldrig så... 
Jaja.. Barn är barn =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar