torsdag 20 september 2012

Back to reality!

Nu har dem snabbaste och mest underbara 12 dagarna passerat med Sanna och Nilla här!
Vi har hunnit med massor och jag lovar att berätta om alla våra äventyr..
väntar bara på våra bästa bilder ;)

Uppdaterar bara lite snabbt nu för mina vanliga rutiner kommer in nu igen och barnen har börjat skolan.
Ruby är så stor nu och hon fixar det galant, Marcus har börjat på Rubys skola och eftersom han är lite blyg tar det tid. Men alla är vi olika och det går bra..

Men däremot Jesse, Han har också börjat skolan och det svider i mitt hjärta. Det har alltid varit vi som spenderat morgnarna med varandra och hittat på massor av roliga saker.
Och när han ger mig en kram, säger: Olivia I'll miss you and bye I love you och vinkar i fönstret fällde jag en liten tår.

Det är galet hur fäst man blir till dessa barn, med det sagt är dem inte alltid underbara.. När sanna och nilla var här visade dem inte sin bästa sida men barn är barn :)

skolan går bra men det är mycket och läsa och skriva så jag får bita ihop och göra det.. Slutar ju i December.. hehe inte så långt kvar!






Puss sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar