onsdag 26 september 2012

Tuesday & Wednesday!

Dagarna går undan här nu och snart är det helg igen..
Torsdag imorgon och dem brukar gå fort.. Sen en lång fredag och sen helg igen.

Kom precis hem från Erik, som hjälpt mig med läxan och vi såg på en spansk film.. Utan text.. Yippe!

Jag var i skolan idag och har fått både en till uppsats och midterms( ett prov)
Spännande..


Barnen är glada och jag och Jesse skrattar som aldrig förr.. Den pojken kan verkligen få en att le.



Ja ville mest säga att allt är bra.. Mina arbetstider nuförtiden är 7-9 på morgonen och sen 5-9 på kvällen om inte senare eller ibland 4-9 eller 4- senare..
Så är det när barnen går i skolan.
Tid för att pluggar.. SOVA.. och gå till gymmet som jag glömt bort..

Men snart kommer iaf Mollsan och då blire party! :) Längtar så.. kan inte förstå att det var 5 månader sen jag såg henne..
Tiden går fort när man har roligt!

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar