tisdag 25 september 2012

Well I've found a better method of pretending you were just some lover .

Dagarna flyter på och jag är tröttare än vanligt eftersom helgen bjöd på ett galet Rave-party!
Richard fyllde 30 och när amerikaner satsar på något (i detta fall, ett rave-neon-party) så levereras det!





Galet roligt och med mig hade jag Maria, Amanda(en ny jättetrevlig au pair) och mina trogna vänner Staffan och carro..
Vi styrde klackarna dit när jag slutat och dansade hela natten lång.
Hemma var man igen vid 5 tiden och söndagen bjöd på en riktig huvudvärk och amerikanskfotboll och bio!
10 år.. supermysig!


Danny har varit hemma nu vilket är UNDERBART!
Alla är på mycket bättre humör och jag och D får prata och berätta historier för varandra på kvällarna.. Han är en så intressant och härlig människa!

Emmy fyllde år igår och det firades massor :) Världens bästa hostmum måste ju firas :)







Jag ska till Florida över jul och nyår och jag är galet excited! :) :) :)
Yay!


Idag åt jag frukost med josse och jobbade som vanligt..
'Nu blir det att göra filosofiläxan som ska vara klar imorgon..


En vecka.. sen kommer världens finaste syster! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar