onsdag 14 november 2012

The yellow day!

So Jesse's got this Calendar which he made in school.
It's awesome and
Monday is the Red-day
Tuesday is the orange-day
Wednesday is the Yellow-day
And the rest.. You'll just have to wait..
In my philosophy class we say, how do we know that there will be a morningday?
Is anything really certain?
How do we know?




Med det sagt så har veckan gått bra.
Kört barnen till skolan och Marcus och Ruby har varit trötta såklart.
Jesse har blivit lite sassy och rude haha.. Ändå gulligt :)
Vi kör på vårt vanliga schema och jag och Ruby tränade gitarr idag, den flickan kan så galet mycket.
Men barnen mår bra, danny mår bra och Emmy mår också bra tack och lov.
Igår ringde hon och sa att hon varit med i en bilolycka och jag var tvungen att hämta henne.
fick panik med tre sovande barn här.. Men allt löste sig. Hon vart inte skadad. däremot hennes nya fina bil.......
Stackare..



Imorgon blir det massa jobb och gym. Jag har börjat gå till gymmet igen. Det känns i kroppen! :)
En sak till.. det gick från 20 plusgrader till -1 och snö på en dag.. great!

Något som känns är att Maria har åkt tillbaka till Sverige.. Hon saknas min fina pretzel!
Jossan har flyttat till Houston.. och längtar tillbaka.. såklart :P Chicago är världens bästa stad och jag har ett underbart liv här =)


Snart är det thanksgiving sen ska vi, Jag och mina vänner till en stuga i Michigan och gå på vinprovningar och bara mysa! Yippe!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar