tisdag 27 november 2012

Tillbaka till verkligheten!

Nu har jag hämtat familjen och det är till att börja jobba igen.
Vilket jag inte har något emot när alla barnen visar att dem saknat mig och älskar mig!
Skönt att vara ifrån varandra så man lär sig uppskatta varandra..Precis som er därhemma!

Jag fick iaf ett par superfina öronhänge av Ruby som hon har matchande ;)
Blåa-döskallar! Nice haha

Skypade med systra min och mina pojkar, alltid lika trevligt och Danny är istan denna veckan vilket betyder att vi åter har våra långa kvällssamtal! Idag kom han och knackade på dörren och bara Olivia.. är du vaken haha..
Gulligt värre.
Imorgon är det upp, köra barnen till skolan, hämta dem, gå i skolan själv och sedan jobba hela kvällen.
Ingen rast ingen ro.. men det ändras för denna helgen blir det stugmys i Michigan med Mike, JR, Rich, Sofie och carro! Kan inte vänta!

Ps. I miss you
Glömde säga att jag pratade med min fina Maria idag, jag saknar henne och Chicago var bäst när vi var tillsammans!
När jag kommer hem så blir det olle och Maria time.. utan cheesecakes :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar