onsdag 27 februari 2013

Idag är det hennes dag, min Molly!

Idag finns det ingen annan plats på jorden jag hellre skulle varit än hemma. Eller möjligen costa rica med Carro ;)

Nej men idag fyller min fina syster 20 år.. Hur har detta hänt? Åren bara springer iväg och jag missar förmycket. Jag kommer snart hem iaf vilket är med blandade känslor.
Men nog om det.
Molly, Grattis på din 20 års dag.. Hoppas att den varit allt du förväntat dig och att du googlat en blå liten ask med ett rött band =)
Jag älskar dig och är så stolt över dig.. Glöm inte att Mamma och Pappa snart kommer så att du kan ha en riktig 20 års fest utan att bli påkommen ;)
hehe nu skojade jag ju självklart...

Men jag vill att du ska veta att du betyder otroligt mycket för mig och jag känner att våra band blir starkare för varje år som går. Du är min bästa vän och jag kommer alltid att finnas där för dig..

Jag lovar att inte skriva några Calaisa lyrics här.. lite pinsamt, tycker du inte det? Jag vet hur mycket du älskar dem men detta är faktiskt min sida ;)

Pusspuss Min fina syster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar