onsdag 17 oktober 2012

A rainy wednesday!

So.. Yesterday I dropped of my lovely sister at the airport.
She's been here for two amazing weeks and I loved every minute of it!

She's probably the best sister one can have and we had a blast!
I'll tell you more about that later this week when I've got all the pics.
Just for now..
I miss her.. a lot!

Vi satte oss för en dricka och bara njuta av sista timman innan hon var tvungen att gå igenom säkerhetskontrollen och flyga hem till Sverige.
Molly gråter inte, hon är lite som min pappa med känslor sådär.
Men inte ens min syster kunde hålla tårarna tillbaka när vi insåg att, ja det är mer än 6 månader tills vi ses igen.
Riktigt jobbig känsla.. Jag älskar henne så galet mycket!
Vi har verkligen haft det fantastiskt och trött är jag nu.
Och igår.. när jag såg henne försvinna bland människorna kunde jag knappt andas.
Jag satte mig i bilen och ringde Carro.. Fanns inte möjlighet för henne att höra vad jag sa eftersom jag inte kunde prata utan bara störtgråta!
Tog 15 min innan jag kunde samla mig och starta bilen, tyvärr blev den 6 dollar till .. suck!

Men absolut värt det och nu ligger jag ensam i min säng och önskar bara att Molly låg vid min sida.
Min familj här tog mig ut på middag så att jag skulle må lite bättre så det var gulligt! :)

Jag har varit i skolan idag, åkt tåg hem, hoppade på fel tåg, någon hade spytt där, kom hem 1,5h senare! Yippe!


Menmen tomorrow is a new day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar