tisdag 2 oktober 2012

Molly's coming!!

Redan tisdag och idag är det en stor dag..
Snart ska jag hämta Jesse och sen styra min fina acura mot O'hare och hämta upp min syster! :)

Helt galen känsla och det pirrar i hela kroppen.


Gårdagens jobb gick bra och var i skolan som vanligt med.
Jag har massor av läxa men som tur är har Molly också det så det blir nog lite pluggande på starbucks för oss båda under dessa 2 veckor :)

Nu ska jag ta ett bad för det är så kallt i vår lägenhet.
Man vet inte vilket väder det kommer bli så husen stänger inte av Acn.. Så när det är 11 garder ute är det fortfarande iskallt inne.. NOT cool..

Jaja snabbt nu ringa Sanna sen blir det att krama sin syster..
Hur sjukt låter det inte att säga det?
Vi har iaf massor planerat och mina fina college vänner sa:
I'll see you and your sis at our party this weekend..
Exciting!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar