onsdag 24 oktober 2012

Väntar man på något gott..

Jag är ju helt ärligt sämst på att uppdatera denna bloggen.
Finns inget att skylla på mer än att jag är trött och inte orkar.

Nu får det bli ändring på detta..

Så följande har hänt sen sist: (detta kommer bli ett långt och intensivt inägg detta)

Molly åkte hem till Sverige och då blev det regn och rusk här.. Chicago saknar tydligen henne.
Men nu har det gått över så dagen idag (onsdag) bjöd på 26 grader och strålande sol.
Jag svettades i linne när jag gick från skolan.

Jag har sagt farväl till Amanda som flyr till Sverige igen efter en månad som au pair.
Det är inte lätt ska ni veta.

Caroline och James tvingade ut mig i fredags på min detoxdag.
Vi hade det roligt och mysigt att vakna där, men att sedan kl 8 dra sig hemåt för att jobba i 8h var inte så vidare roligt.



Lördagen var en mysig-dag och jag och Jesse hälsade på brandmännen. Vi plockade löv och gjorde en höstmålning!




MYSPYS!

Sen var det mys med carro och cupcakes för att sedan äta en avskedsmiddag med Maria.
Min fina Maria, så mycket vi har hittat på och som jag kommer sakna dig.
För hon ska nämligen hem efter en roadtrip i Cali med sin pappa och syster,
Vi träffades första gången på kastrup när mitt år började och har hållt ihop hela vägen.
Men nu är det dags för henne att åka hem, efter ett år i Chicago. Och ja. Ni undrar säkert..
Men då borde det vara dags för dig också Olivia.
Så är inte fallet och för er som inte vet det så förlänger jag ett halvår, 6 månader till.
Förlåt, ni som blir ledsna, Hurra till er som blir glada :) Men så blir det iaf och jag vill att alla ska veta att jag saknar er därhemma galet mycket. Varje dag.
Men jag har lite saker jag måste ta itu med här och sen så ses vi på nolltid!




Med barnen har det gått bra denna veckan, dagarna flyter på och rutinerna sitter.
Märker att jag är väldigt trött nu. Har varit mycket!




jag och jesse var också på the zoo.


Men nu är det snart halloween och det ska bli spännande, får se vad det bjuds på men trevligt ska det bli.





Nu ska jag bara göra lite reklam för er som inte sett detta som min syster skickade till mig och som hela Sverige pratar om.
En serie i 3 delar av Jonas Gardell,
Magisk, Fantastiks och grymt sorglig!

Se, se, se..


http://www.svtplay.se/video/340066/del-1

Kopiera länken hihi ;)















Godnatt på er.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar