torsdag 20 december 2012

Christmas-time

Gosh it's been crazy.. I'm so sorry for the bad update but I've been sick and sick again.

Jag fick the flu även fast jag tog den dumma sprutan så när ja inte jobbat har jag legat och kräkt. - Tack för den informationen känner ni!

Jag har fått fina julkort och det tackar jag för! Fina människor är jag omringad av och är så tacksam för allt :)
Fick ett jättelångt mejl av Matti, detaljerat så att jag inte missar vad som händer i Malmö medans jag är borta.
Just nu är det den 20:onde december.. Alltid en magisk dag. 4 dagar till Julafton men det känns verkligen inte.
Jag ska iaf jobba 3 h till sen blir det att packa färdigt för imorgon bär det av.
Imorgon får jag träffa min bästa vän och får fira jul med hennes underbara familj i FLORIDA!
Yippe

Min Chicago familj ska till Mexico och Austin.. Och idag skar det i hjärtat när Jesse höll om mina ben och sa..
-Olivia.. I don't want you to go to Florida.. I want you to come with us.. I love you and I will miss u too much..
Why can't you go with us?

So sad.. I almost cried.. BabyloveJesse!

Jag kommer faktiskt sakna alla mina fina barn men jag behöver en semester och jag får träffa Enya, Oscar :D och sen pontus! Lyckan är total!
Bli nu sent.. kom igen... skynda skynda!!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar