onsdag 5 december 2012

Done with my finals!

Idag har bara varit en underbar dag.
Morgonen var perfekt och kl 4 kom Jesse in och kröp ner under täcket.
Han behövde lite närhet och vi fortsatte sova tills kl 7 då vi steg upp, jag bakade bullar och vi körde till skolan som vanligt.
Släppte av alla och begav mig hem för att plugga de sista timmarna innan mitt slutprov.

Sen hämta upp pojkarna och gå till skolan för att ha den sista lektionen i filosofi här.
Det kändes bra och jag firade med en cupcake. Känner mig stolt över att ha klarat mig igenom denna tuffa kurs som min lärare sa. Han sa att det var ett nöje att ha haft mig här och jag tycker verkligen så bra om honom.

Efter det var det dags att hämta Ruby, åka och köpa glögg-hämta pojkarna-köra till fäktningen-äta-köra hem och sen var jag klar för dagen då jag hämtade upp Carro för att bege oss till JR och Mikes place på julgranspyntning!
Fy vad amerikaner har fula saker.. iaf massor med fula saker haha. Men det var mysigt och jag somnar nu snabbt med ett leende på läpparna. Har verkligen så fina vänner här och jag mår bra.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar