tisdag 4 december 2012

Tuesday.

Jag kommer hem igen till jul, jag önskar samma sak som dumin familj inga paket, det e bara du och jag som vet,
jag kommer hem igen till jul.
Vad jag önskar att jag kunde säga det.. Menmne.. det finns ju alltid nästa jul :)

Idag har jag haft en fin dag med barnen. Jag har varit trött bara eftersom jag beslutade mig för att sova i Jesses säng för att hålla koll på Marcus som när jag var borta trillade ner från vår Ö i köket. Och som landade på sitt huvud och igår morse (när jag såklart är ensam med barnen) spyr ner hela mig och vår hall. Stackare så fick väcka honom då och då för att se att han var ok. Men för folk som vet att sova bredvid en 3 åring är inte det roligaste. Sparkades och hade sig gjorde han och kl 4 gav jag upp och la mig i Rubys säng.. Tror ni inte att det lilla trollet följde efter och la sig där med mig :) Sötnos! Men dagen har varit bra.. Marcus mådde bättre, vi var i tid i skolan och har haft en härlig dag med fotboll och fäktning.
Jag däremot är stressad nu när jag lagt barnen och måste plugga på ,min tenta jag har imorgon. sista filosofilektionen. Känns verkligen konstigt men jag har lärt mig massor och är stolt över mig själv.
Så plugg.. ja.. och lite Victoria secret show.. ;)
Miss you all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar