onsdag 22 augusti 2012

Hey guys.. longtime no see!

Förlåt, förlåt, förlåt..
Haha jag får sluta med att börja alla inlägg såhär.
Nu blir det skärpning för nu har nämligen Elin (en tjej som vill åka som au pair) frågat mig massa frågor och ni därhemma börjar bli otåliga kan jag tänka mig!


Det har hänt massor och har bara inte haft tid eller lust att skriva..
Men nu ska jag berätta allt och börja om och skriva lika mycket som min fina Maria <3 haha

Så au pair jobbet går framåt.. Det är jobbigt ibland och fruktansvärt roligt ibland.
Så är det med barn!

Men när dagarna känns tunga och du inte riktigt förstår varför du tog beslutet att åka hit kan en kram fixa allt eller Jesse : Mama, I love Olivia so much!

Finns inget finare än att lägga barnen och dem smyger upp och pussar en i pannan eller frågar om dem får klia en på ryggen... Säger man nej till det?

Jag har iaf hängt massor med min finaste Josse.. helt underbar tös dendär!
Vi har gjort allt mellan himmel och jord och när vi inte träffas kan man skypa ;)

Eller dricka Margaritas... 


Eller dansa till afrikanskdans i Grant park :) 

Gå ut en lördag och bara njuta av att vara i Chicago och vara oss :D 





Träffat nya svenska vänner som jobbar på konsulatet här!
Staffan och Carro.. Riktigt härliga prickar som rör om i grytan lite!

Har hängt en del med Erik och fått hjälp med pluggandet..

Ja ni hörde rätt, Olivia Sjosetedt har börjat på college!





Jag ville ju ta acting men var sent ute och det blev fel så nu är jag i andra årets filosofi.. Jag förstår ingenting men härliga människor..
Vill inte misslyckas så ska verkligen satsa men 4 uppsatser och en midterm and finals när man jobbar 45h i veckan?
Hur ska det gå?
Kanske aldrig kommer hem igen..



Six flags var vi på i söndags.. Jag älskar det!!



Maria älskar sin hotdog! 



Superman.. Man trodde att man skulle dö.. ligger på magen.. 
Men såhär cool är man efteråt! ;) 




Och just det.. bara 13 DAGAR KVAR TILLS JAG HÄMTAR MINA FLICKOR!! <3<3 om tiden kunde gå lite fortare hade jag varit lycklig!!



 Och min älskade syster kommer nog och hälsar på i OKTOBER! 
Lyckligtjej:90







pusspuss vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar