söndag 26 augusti 2012

Weekend in Chicago!

Fredagen började kl 7 men jobb till 12.. 
Åkte med pojkarna till little gym och sedan åt vi lunch på mexicanska Chipotle.

Efter att jag slutat tog jag med mig mina filosofipapper och la mig på stranden för att plugga.. 
Finns nog sämre ställen att läsa på :) 



Efter det var det hem och göra sig iordning och ta tåget till Evanston där Emelie hämtade upp mig och vi körde mot Siris avskedsfest! 
Vilken otrolig kväll och tillställning.. helt fantastiskt! 
Tågresan hem var mindre fantastisk och tog ca 1,5h.. 






Men i säng och sedan var det lördag! 
Sov till 9, vilket är lyx för mig och sedan gjorde jag och Ruby svenskapannkakor till frukost.. 
Ru hällde i 3/4 of a cup socker istället för 3 teaspoons.. Sött blev det allt haha.. 



Fick en liten behandling av mina barn med :) 



Sen slutade jag 12 och då var det brunch med Mike som precis kommit hem från Sverige. 
Han berättade om sina möten med mina vänner som jag saknar så och vi hade en trevlig brunch.
Efter det mötte vi upp Caroline och vi begav oss till Mikes vänner och en pool.. 
Helt fantastiskt var det och sedan kom Javi och vi satte oss för middag och öl innan grekfesten! 











Staffan kom också och hälsade på och vi hade en trevlig kväll i greektown för att sedan styra stegen mot en hemmafest i wrigleville! 












Träffade en dansk-vän Jeppe och jag kände mig hemma haha! 
Han hade nespresso och då blev jag tårögd.. Han erbjöd sig att göra mig en kaffe som min mamma alltid gör sent på kvällen.. 
En decaf! 


Sedan blev det bad i Jaccuzzin och sedan hem för att sova. 


Söndagen har varit regning, pluggig och ja.. ni fattar..
Såg på bio med Carro med.. Världens sämsta film! 



Molly har bokat sin resa hit nu och jag är så lycklig! 
2-16okt :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar