söndag 5 augusti 2012

Weekend

Denna helgen startade med jobb från 7-11 och sedan stranden med världens finaste Josse!
Hon förgyller verkligen mina dagar här och jag är så tacksam.. Även när hon har PMS..




Vi fick sedan en make-over av ruby för att bege oss hem till josse och träffa maria och ha en hederlig myskväll med Pasta och köttfärssås och bud. 






Lördagen bestod av jobb då jag beslutade mig för att gå med barnen till vattenparken i millenium park..
Bara 20 min gång dit och ja med 3 barn o 37 graders värme..
Det var en upplevelse..





När vi var klara där var det dags att gå hem och jag slutade 1.
Då hämtade jag upp Erik och sen Josse och Fanny (utan kaffe)
och vi körde till Ikea!
Så jag måste erkänna att lite hemlängtan har jag haft denna helgen, men sånt går över haha


Vi spenderade timmar där och provade massor av sängar och dansade och åt köttbullar såklart!




Sen var det myskväll igen hos Jossan och jag stupade vid 1 och sov till 10..
Skönt!




Söndagen blev det BRUNCH som vi själva gjorde.. (med vi menar jag jossan o jag)





Mums!


sen gick vi runt och sura för att vi missat den största festivalen i Chicago, som alla skriver om hela tiden haha


Sen avskedsmiddag för Jessica, min finaste vän från Mexico!










 Ny vecka, nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar