torsdag 30 augusti 2012

När man väntar på något gott...

Väntar man aldrig förlänge.. 
Så brukar det låta men det är inte sant. 



Dagarna går galet långsamt denna veckan och jag vill bara att det ska bli tisdag så att jag kan hämta upp världens bästa vänner! 
Helt galet vad jag längtar.

Måndagen har iaf varit bra.. Back to school och fick massa läxor. Men trevligt folk och en otrolig lärare gör timmarna riktigt roliga.
Men eftersom jag jobbar 7-12 sen skola 12.30-2 och sen jobbar 3-10 så kändes det som en lååång dag.. 
Tisdagen var bättre och morgonen gick smidigt, vi gick till muffinsstället och mös och har bara haft härliga dagar. 
Jag låg på stranden mellan 1-5 och det var NICE.. sen jobba lite till och det kan jag ju inte klaga på precis :) 

På kvällen sen när jag inser att jag skjutit upp att läsa 40 sidor i filosofi blir det lite mindre nice hehe men bara att läsa.

Läxförhör vart det på onsdag men förbered som jag var löste det sig.. 
Filosofi är faktiskt väldigt intressant och jag kommer verkligen lära mig.. 

Men när jag på kvällen åker hem till josse och hon letar efter monologer så hugger det i hjärtat.. 
Hade ju verkligen velat göra det.. 


Glad för hennes skull iaf! 
:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar