söndag 27 november 2011

Inte en helt vanlig Måndag!

Så denna måndagen var lite speciell!
Jag körde Ruby och Marcus till skolan som vanligt och tog med mig Jesse.. När vi lämnat båda dem så gav vi oss ut och letade  efter kaka (allt som har med skräp och sopor att göra, sopmän, soplastbilar.. heter det så på svenska? jag kan inte hitta det svenska ordet för garbage, garbagemen and everything about garbage ) 
Efter att vi hittat allt detta och öppnat soptunnorna och skrikit PUUHHH så gick vi hem och det var dags för en liten Nap! 
Sen kl 11 slutade jag och då skypade jag med mamma och molly <3


Sen ut i Staden för att träffa min fina barndomsvän Viktor som var på besök.. Vi möttes vid Hancock buliding och jag tog med honom upp till vår lägenhet! Efter att han smält detta lite så gick vi ut och tittade på sevärdigheterna här och hälsade på Danny på hans coola jobb! CHICAGO BOARD OF TRADE!  Ett riktigt fint office där vi fick lämna vår legitimation och få visitor pass.. med en bild på oss själva..                                                                                                                                                    Danny har mycket och göra och att han tog sig tid för oss var vi båda väldigt tacksamma för. Dem är underbara min värdföräldrar! 
Efter vårt besök där åt vi lunch på ett mysigt salladsställe och sen ville vi sätta oss på en dubbeldäckar buss och utforska Chicago.. dessvärre hade dem slutat sälja biljetter (halv fyra:/) men vi gick istället vilse och fick se massor av Chicago till fots och pratandes om allt mellan himmel och jord! 
Sen satte vi oss och tog en välförtjänt drink för min del och massa öl för vickes del och så kom Phil och höll oss sällskap. Vi hade det så himla trevligt och jag ville inte att kvällen skulle ta slut!                                                                                                                                            Phil bjöd med mig och Maria som jag skulle träffa på middag men jag fick tyvärr avstå för vi skulle se Breaking dawn vilket vi gjorde på den coolaste bion någonsin.. där man fick ha med sig mat och allt! 
Jag säger bara Large soda please.. That was a BIG MISTAKE! 
tack för en underbar måndag ! 
här kommer lite bilder
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar