måndag 28 november 2011

Shopping Söndag med Maria!

Åh vilken härlig helg jag haft!

I fredags träffade jag och Maria några av dem svenska tjejerna hos 4 amerikanska, väldigt trevliga killar :)
jag sov sedan i Evanston och tog tåget tidigt på morgonen hem eftersom jag skulle jobba!
Sen när jag hade 5 h "rast" kom Maria och vi åt middag. Phil och Viktor skulle ha ätit med oss men deras bil hade blivit towad.. vilket betyder: bortförd och måste lösas ut med massa pengar.. Otur!
Sen jobbade jag hela kvällen och hade det så mysigt med barnen!





                                                            Marcus helps me putt Jesse to bed!
                                                                               

                                                   Maria kör mot Världens bästa Outlet!









och i söndags var jag ledig fram tills 5 vilket gjorde att jag och Maria åkte till                                VÄRLDENS BÄSTA OUTLET!
Och vi handlade så mycket! Helt otroligt underbart var det där.. kan inte vänta tills nästa gång vi ska dit! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar