Nu kommer ett långt inlägg om hur resan började och fram till ja.. NU ;)
Kvällen innan jag åkte samlades hela min underbara familj och vi drack champagne för att sedan bege oss ut och äta tillsammans!                                          
Det var längesedan vi alla cyklade tillsammans och det var en helt magisk kväll!         
 Vi åt massa gott och bara njöt av varandras sällskap. Det känns ju konstigt att jag inte ska träffa dem på ett år! 
Sen var det dags att säga Hejdå nästa dag på Kastrup, allt kändes så konstigt och ledsna var vi men jag träffade snart Johanna, Maria och Lovisa och vår resa började!
Först var det frankfurt och jag blev stoppad och packa upp allt mitt handbagage.. Ta av mig mina stövlar och vänta länge för att sedan tillsammans med mina nyfunna vänner gå flera mil igenom hela flygplatsen! Man var lagom svettig när man kom fram och skulle åka ett jättestort plan i 9h! Och bara en liten TV uppe i hörnet så inte ens det fick man titta på.. Tur för mig som hade Maria som fick mig att skratta hela vägen ;)
Väl framme i NY var kl väldigt mycket och vi fick våra rum och äntligen fick vi sova! Men det var inte så lätt eftersom jag inte fått min rumskamrat ännu och låg och väntade på att någon skulle stampla in! Vilket någon gjorde, ingen mindre än Maria från Colombia som också skulle till Chicago som jag och Svenska Maria
Denna inledningskursen var ganska bra och man träffade en massa härliga människor från alla världens hörn vilket alltid är lika spännande! 
Dock var det några som inte visste vad Sverige va.. how weird is that..

Efter en lång och intensiv inledningskurs i NY bestående av Kurser från 8-5 varje dag, en bussutflykt för att upptäcka NY och ett mall besök var vi redo att åka!
 Jag och Maria började vår resa mot Chicago