måndag 28 november 2011

Lovely Monday!

Idag har varit en härlig måndag och jag jobbar fortfarande! 
allt gick bra med att lämna alla och jag och Jesse har varit ute i Parken och lekt idag! 







Sen fixade jag mitt gymkort som är helt galet.. Stället är så fint och det kostar en förmögenhet men det är det värt.. kommer bilder imorgon för då ska jag dit och få min personliga tränare!

Sen det bästa med denna dagen var att jag fick Skypa med underbara NILLA! 
ÅH vad jag saknar dig och så underbart att se dig och höra din vackra stämma :) 
                                                        <3

Sen Starbucks med Ruby och gjorde hennes läxa och snart ska jag börja laga mat.
Jag är bara så glad av att få en liten dos av Nilsson så jag kan inte sluta le.
idag är en bra dag!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar