tisdag 29 november 2011

Windy, windy!

Idag har det varit galet blåsigt och det var nästintill obehagligt att köra barnen till skolan..
Jag kör nere vid Lake Michigan och vågorna kom in på vägen, helt otroligt!

Men allt gick bra ändå och sen trotsade jag stormen och gick till mitt nya gym och hade en 1h med min personliga tränare Mike.. som tycker att jag borde arbeta med mina armmuskler ;) haha Jag lovar!

det är helt galet fint där och lovar att ta med kameran imorgon och lägga upp bilder!
Sålänge får ni Njuta av den härliga lördagen jag hade med barnen i Parken :)
Och När jag och Jesse gjorde JELLO





















<----------------Såhär slutar det alltid :P












                Vi spelade baseball och hade det jättemysigt.
Jag älskar Chicago och min familj här!

En sak jag också älskar är min fina familj hemma och när jag kom från gymmet så var dörrmannen hur lycklig som helst och bara..
-Olivia du har fått ett paket hemifrån :D
Och jag skyndade mig upp och öppnade detta och där var så mycket godis, barnen älskar dig mamma! Och Emmy och Danny går och äter hela tiden! :P

Jag älskar min mamma! och min pappa och min syster!








<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar