söndag 4 december 2011

Andra advent!

Så min lördag började med att jag med tungt huvud släpade mig till duschen och tog en härlig dusch.. träffade mina fina barn som gav mig massa kramar och fina ord vilket gör ens dag! 
sen begav jag mig till Evanston för att träffa Maria och spendera min lediga lördag med henne och hennes familj! 
Dem är så söta och trevliga och vi har bestämt att jag ska ta med mina ögonstenar och så ska vi baka tillsammans! 
Abby och Maria

                                                              Jag håller Ty! Vilken goding!
                                                            Vi är verkligen koncentrerade!

                                                  Sen när Maria slutat gick vi till FlatTop som var så gott!!!
                          Och sen blev det en mysig filmkväll med massa gott och Crazy, stupid Love!
           Jag något glad över min "sjukbädd" som Maria aldrig låter mig glömma att jag kallade den ;)
   
När vi vaknade var det andra advent och detta skulle firas med Sightseeng och adventsmys! Vi var i Chinatown i 3 min! 



Jag drömmer mig bort och kon nedanför råkade för 400 år sen välta en fackla och hela Chicago brann ner...










Härlig helg med en härlig tjej! 
Du är underbar! 
Och nu har jag njutit av min fina Chicago familj sällskap.. Dem är bra goa dem med
Jag har det bra här! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar