tisdag 6 december 2011

Måndag igen!

Tiden bara springer iväg och jag trivs hur bra som helst.
lägenheten känns som mitt hem nu och jag mår bra!

Denna härliga Måndagen började med att jag Skypade med alla Pandorna på Klara vilket verkligen gjorde min dag :) Helt underbart!
sen var det mamma och Mollys tur sen finaste Nilla!
Du ska veta att jag tänker på dig idag (tisdag)

Barnen har varit fina och trevliga idag men dem kunde verkligen inte sova så trötta är vi..

Enya har jag också hunnit byta ut några ord med haha och det var sista avsnittet Gossip Girl för säsongen :( Oh NO!

Nu är resan bokad till LA med Maria! I'm so excited och idag ska jag ut och shoppa på min lediga tid och hitta på roligheter.. eller sova middag.. har inte bestämt mig!


xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar