söndag 11 december 2011

Lördag och ensam with the boys!

Idag flög E and D and Ruby till NY och ska stanna där fram tills måndag vilket betyder att jag ska vara ensam med Marcus och Jesse hela helgen!

Lördagen började med att jag tog en spinningklass vid 8 tiden som var ett hårt intensiv pass som var väldigt hårt men det gjorde verkligen min dag!

Efter detta gick jag hem och såg en film med M medans J sov och sen var det dags för att baka LUSSEKATTER :D
Pojkarna var så duktiga och tyckte att det var roligt och dem höll sig verkligen koncentrerade och jobbade på bra.
Marcus sa hela tiden..
-Olivia do you see how good I decorate the monsterbread?
he's so cute!



Mormor och Grandma var här och åt middag och vi hade så trevligt..




Sen var det candy-saturday så jag och pojkarna åt svensktgodis som mamma skickat och dem älskar det såklart,,
Sen skulle jag natta dem och hade tänkt mig att se Gossip girl hela kvällen men så blev det ju inte..
Jag somnade med dem och vaknade halv tolv och var så trött att det bara blev ett avsnitt.. sen vaknade jag av ett skrikande barn och det var jesse och jag trodde att det var morgon så jag gick in och busfröet hade klättrat ur sin cribb och låg i sin bigboybed!
Kl var bara 3 på natten så vi somnade tätt intill varandra och sov till 7 ;)

 Jag är inte alls trött.... ;)

1 kommentar: