onsdag 14 december 2011

Lucia och vardagslivet!

                                                  Dagarna flyter på bra här och jag stor trivs!
     Har varit själv med pojkarna och allt har gått bra.. :) 
Jag var också med M hos doktorn.. Där finns en tågbana som är rolig haha.. Tack o lov för det :)

Igår var det lucia och ja.. man firar inte det här så jag tog mig en liten stund att tända ett ljus, koka glögg och värmde (råkade bränna en lussekatt, don't ever toast a lussekatt okey!)
Men det var en mysig stund när Jesse låg och sov och sedan var det tillbaka till verkligheten!

Jag har skickat alla paket till Enya och till viktor som ska ta med dem till Sverige! Det blev bara 24 dollar vilket var superbra And I'm so happy!


Idag den 14/12 så har jag lämnat barnen och sen var jag ledig från 11 och har spenderat denna regniga dagen på gymmet med Mike.. som återigen bjöd ut mig så jag får väl gå med honom på Fredag haha


Sen åt lunch och Skypade med underbara Lina och Andreas vilket var himla trevligt! Då blir man glad..
Sen Yoga som var så tufft efter att ha kört ett hårt styrkepass med M..
Men härligt som vanligt!

Sen var det dags att äta middag med Anna som är Dannys assistent och min nya vän! Hon är verkligen helt underbara och helt crazy :)



Imorgon blir en hektisk dag och sen så är det fredag... sen lördag och då är det UGLY_CHRISTMAS_SWEATER_PARTY!! Jag kan inte vänta med fina Maria!! :)

1 kommentar:

  1. så himla söta! längtar tills vi ses puss / molly

    SvaraRadera