torsdag 8 december 2011

Yippe!

Så idag har varit en bra dag, där jag fått mycket gjort och haft himla trevligt.
Dessvärre hann jag inte till gymmet idag vilket kommer straffa mig imorgon när jag har ett träningspass med Mike (min personliga tränare, som har bjudit ut mig haha)

Jag körde iaf barnen till skolan och tog jesse till Bubbles som är ett supergulligt ställe där små barn får leka och dem har en lärare som dem sjunger och dansar och busar med!
Han älskar iaf att vara där!

Sen var jag ledig fram tills 4.30 vilket gjorde att jag sprang till Corner bakery cafe och skypade med Nilla och Sanna.. Fy vad underbart att se er! jag saknar er så mycket.. Det gör jag verkligen!!!


När jag kom hem hade Ruby och Emmy en överraskning åt mig!... Dem hade satt upp och bäddat min säng och mitt nya rum är klart.. eller iaf har jag en säng och lådor haha men nu ska jag börja pynta och det känns jättebra!

Sen åkte Emmy till denver och jag var ensam med barnen och deras farmor som bor i NY är här på besök.. Hon bor hos Mormor, två kvarter bort..
Och eftersom jag och E varit på IKEA igår och köpt Köttbullar så lagade jag och Ruby det och bjöd in Mormor och Farmor och hade så mysigt!
Och fy vad gott det var med Köttbullar, lingonsylt, potatismos och brunsås! MUMS!

Nu sitter jag och väntar på att Danny ska komma hem så att jag kan sova i mitt nya rum!





Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar