torsdag 14 juni 2012

Dagarna flyter på..

Här i New Mexcio flyter dagarna på och jag jobbar som vanligt..
Det enda som skiljer sig är att jag är ledig på morgonen..
Jag börjar inte förrens 11 eller 12..

Detta betyder inte att jag sover tills då, som jag borde..
Nej istället vaknar jag vid 7.. Men hur bra är inte det när man bor i ett poolhus?

Så morgonen spenderas såhär:








Sen är det dags att antingen släppa av Emmy på gymmet och sen hämta barnen eller bara hämta barnen..
Det är så otroligt härligt att köra här.. Kanske speciellt eftersom man kör en volvo XC90 helt magiskt!

Hämtar Ruby på hennes fäktning,sim-och tennis läger och sen pojkarna på deras camp!

Sen kör vi hem på de härliga vägarna, pussar på Dewey och sen pojkarnas Nap och jag och ruby simmar lite i poolen..
När pojkarna vaknat går vi antingen och simmar.. eller åker på utflykter eller bara leker!

Imorgon är det fredag och då kommer Danny hem..
Då behöver jag nog inte jobba så mycket!


Hoppas ni har det bra :)







och dem här fick jag av min fina värdmamma för all hjälp :) 



MÅSTE också nämna att jag har världens bästa, sötaste och helt enkelt mest begåvade syster..
Hon fick en utmärkelse, tillsammans med min nästan bror Julle..
Bäst betyg i klassen :)
Grattis Grattis.. Så himla stolt jag är just nu =)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar