måndag 4 juni 2012

En helg i världsklass!

Jag kan inte förstå hur snabbt helgerna går och hur roligt jag har!! :)

Fredagen bestod av jobb (inge Mr Tommy, han är i California..) och sedan begav jag till mitt nya hjärta Josefine för lite mys och filmkväll..
Vi såg shutter Island och sen sov jag där..
Lite pinsamt blev det när jag vaknade och drömde att jag låg och höll om Nathan Scott.. Besvikelsen och pinsamheten som uppstår när det är Jossan ;)





Lördagen då var det först jobb från 2.30-9.30 och sen var det direkt till wriggleville för en favorit i repris!
Fanny+Olivia=Bud light hehe.. ;)
Sen sov jag även denna natt hos J!



När vi vaknade på söndagen var det 6 FLAGS som stod på schemat..
Vi tog oss efter lite om och men till Emelie som körde.. Utan GPS.. Tur att min fina pappa lärt mig att läsa en karta.. För jag, Olivia Sjöstedt var en Oldschool GPS ;)




Vi hittade dit och ja det var helt galet kul..
Jag som är en fegis i vanliga fall har helt klart ändrads av att flytta till USA.. Jag åkte allt!!



The Batcave! 
I know you want me! 
Sammanbiten Josse? Emelie.. det var du som tvingade oss.. 
X-Flight! 
Lite Cola behöver man.. 

Lilla fölungen som Jossan säger! 
Again...
 Min pervovän Josefine! 
Efter min favo.. colorado! 
Something like the roadtrip gang! 
Batman the ride.. Crazy.. 


OH MY GOSH

Kaka någon??
Finaste du! på väg hem.. 

Wild and Crazy!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar