söndag 24 juni 2012

Vad har hänt på senaste..

Jo, jag har ridit med Ruby och haft det mysigt..

Veckan har bestått av att hämtar barnen från Camp och sedan passa dem hela dagen och kvällen..
Badat i poolen och solat! :)


Nu har det blivit helg igen och då har det varit lungt och skönt med bad i poolen och leka med hunden och pojkarna..

Hemma har det varit midsommar och det är som sagt min favorithögtid..


men här firar man inte alls något sånt så det blev att jobba.. ha ett litet danceparty med pojkarna och avsluta kvällen vid poolen med en bok jag fastnat i och med Dewey sovandes på min axel..



Nu söndag har jag varit ledig och jag ska laga en riktig midsommar middag till familjen =)

Hoppas det blir gott..









Har sett alla underbara midsommar bilder från er därhemma och ja.. då önskar jag att jag varit där med er.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar