tisdag 5 juni 2012

T som i Tisdag!

Både måndagen och tisdagen har bestått av massa jobb.. 
och såklart går det upp och ner men jag måste ändå säga att jag trivs väldigt bra i denna familjen och nu är det bara några dagar kvar tills vi åker till Santa Fe, New Mexico! 

Stunder som när man sjunger allsång med pojkarna i bilen, till Call me baby och we are young eller I, I love you like a lovesong baby.
Eller när man sitter med Ruby i knäet och läser böcker och tittar på bilder är GULDVÄRDA! 
För såklart finns det stunder som ä mindre roliga, när pojkarna är trötta och bara skriker eller när man bara har 0 tålamod! 

Men idag har varit en bra dag! 
Jag fick även skypat med mina något runda om fötterna föräldrar och grannar hemma i Sverige.. 
Jag saknas hemma på Köpenhamnsvägen.. 
men vem hade velat byta downtown Chicago mot Malmös köpenhamnsväg.. Just saying..

I eftermiddags kom Ruby och Emmy hem och vi hjälptes åt.. Emmy lagade mat och jag badade barnen.. 
Sen under middagen satt jag och Ruby och lärde oss Svenska.. eller jag lärde henne.. 
Jag har en smart flicka vid min sida.. Fina, finaste Ruby! <3



Min finaste Maria är i Miami med sin bästa vän Martin.. Man ser hur lycklig hon är på bilderna och jag skulle gett vad som helst för att få vara hemma och krama Måns.. 


Och ja.. 
Det viktigaste.. Det som gör ont i mitt hjärta, den enda anledningen jag kanske inte skulle åkt hit.. 
det som gör att jag längtar hem som aldrig förr.. 
Min finaste syster.. Den finaste flickan som finns..
Hon som alltid funnits där för mig..  Guldäpplen, krossade hjärtan och blåbärsspya..
Vi har klarat allt tillsammans! 
Min alldeles egna syster Molly.. 
Hon tar studenten om två dagar och jag kunde inte varit stoltare över henne.. 
och jag hoppas att hon vet att det finns inget annat ställe jag skulle vilja vara på än på din student.. 
Förlåt! 
Jag älskar dig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar