söndag 17 juni 2012

Helgen i Santa Fe..

Nu är det andra helgen jag är i Santa Fe och det är underbart..
Veckorna är mycket jobb och nästan 10 h jobb varje dag men när helgen nalkas så kommer Danny hem från Dallas och jag behöver inte jobba så mycket!
Fredagen jobbade jag 9h men sen slutade jag lite tidigare ändå och efter maten gick jag ner till poolhuset för "the notebook" :) Finns det någon som inte älskar den filmen??

Lördagen så spenderade jag hela dagen, eller fram tills 3 när jag började jobba vid poolen!
Med en bok i handen, hörlurarna i öronen och med den härligaste avslappningsmusiken..

Solen var perfekt för att sola i.. och det blåset perfekta vindar eller snarare en mild perfekt bris :)
Mycket perfekt i Santa Fe en lördag :)

Sen när jag började jobba hängde jag med Ruby och hennes kompis en timme vid poolen igen haha.. Kan knappt kalla det jobb, mer underhållning..
Dem ville tvunget köra truth and dare och jag är inte den som bangar den leken inte!

Först lyssnade jag bara på när dem berättade hemligheter men sen fick jag vara med..

-Olivia, have you ever kissed a guy?
_yes..
_eeewwwww, grosssss, yuck.. Who,WHO;WHO?!?!?!?

hahah så himla roligt! :)



Sen var det dags att lämna poolen och gå in.. Emmy, danny och Ruby skulle iväg så jag blev själv med två sovande små pojkar :)
Städade lite, pratade med min bästaste Enya om alla hennes galna upptåg på senare tid hihi

och Sen kom samtalet som förgyllde min dag.. Att bli fylleringd mitt i natten för henne och vid 4 för mig är så himla roligt!
Nilla, Nilla.. så himla mysigt!!


Sen vaknade pojkarna.. Vi lekte och sen så kom de andra hem med underbar SUSHI.. ja märk väl att jag åt sushi..
men eftersom min värdfamilj är bäst i världen köpte dem bara med skaldjur och advokado och gurka..
så gott!!

Sen hade vi en helt underbar kväll tillsammans och jag somnade lyckligast i världen..

Här drömmer man också massor och denna nattens dröm var högst märklig och lite småskrämmande..


Nu är det söndag här och jag är ledig..
Vi får se vad det blir.. ikväll är det iaf bbq fest hos våra vänner här!

Love my life!


 Glömde också säga att jag shoppat som en galning här ;) yay


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar