söndag 10 juni 2012

Santa Fe!

Nu är vi i Santa fe, New mexico och verkligen njuter!
Jag har inte internet nere i mitt poolhus så skriver en snabbis nu innan jag återgår till solandet vid poolen :)

resan hit var stressig.. Bara jag och emmy med barnen och det var tvärstopp på motorvägen..
Vi kom försent för att checka in väskorna så det fick bli att packa om och vår limodriver fick ta hem den stora väskan!

planet var som tur var försenat så vi hann precis!

jag satt med Ruby och Jesse + dewey!
dewey och Jesse somnade direkt och sov hela flygresan, 2 h och 40 min!


När vi kom fram till huset blev det bad, hämta Danny och sen middag..
Sen somnade jag gott kan ni tro!

Lördagen spenderades på the farmers market och sedan släpptes jag av i Santa Fe "downtown" och strosade omkring, köpte en bok och satte mig i parken!
Det var en ung kille som spelade keyboard och sjöng sagolikt och helt plötsligt från ingenstans kom detta: This song goes to the girl in white with the book..
Alltså mig..
haha

Sen hämtade Ruby och emmy mig och vi körde och handlade lite lotion, huden blir galet torr här och jag köpte solkräm.. vägrar använda deras 55 eller 30 ;)


Nu söndag är jag ledig och jag ska bara slappa vid poolen!
Resten av familjen har gått  på en hajk och dem kommer väl tillbaka sen.. men jag ska iaf sola nu!!






pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar