onsdag 6 juni 2012

Something like Olivia...

That's what I need to find!

Jobb idag från 7-5 och sedan blev det bio med härliga Jessica från Mexico..
Är det inte häftigt att vid 21 års ålder känns så många fantastiska människor från olika länder och kulturer..
Nej jag pluggar inte just nu..
Jag ska plugga men inte nu, Just nu samlar jag på mig livserfarenheter och minnen för livet..
Jag lär mig saker om mig själv och att bli självständig och kunna vara det..
Det är viktigt för mig just nu.. och det betyder inte att min familj eller mina vänner är mindre betydelsefulla eller viktiga för mig!
Tvärtom så visar det hur viktiga dem är i mitt liv, hur mycket jag saknar dem!
Och det är något bra.. då har man fina vänner och familj..


just nu sitter jag i min ensamhet, efter att ha varit på bio med Jessica och sett "what to expecting when you're expecting"
och gråter lite.. Lyssnar på Studentsången och snart går Molly upp..

Och jag ska sova..
Sen har jag ett studentfirande att följa och ta del av på andra sidan atlanten!


Tack Paulina, Oscar och Josefine..
<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar