onsdag 20 juni 2012

Super.sunday, mighty monday and tricky tuesday!

I söndags var jag ledig och skypade med min familj och sen på kvällen vart det bbq party!!
SÅ HIMLA MYSIGT!!



'







Måndagen var den bästa samtidigt som det blev riktigt jobbigt på kvällen..
Jag RED för första gången på 8 månader..
Känslan var obeskrivlig kan jag meddela.
Jag och Ruby åkte till en ranch där hon tar lektionen och läraren älskar mig och vill att jag ska hjälpa henne att köra hennes ponnys :)
Vi red massor och jag var så lycklig..
När vi var klara hade vi nog ridit i 1,5h i 35 graders värme och santa fe ligger 2132 m över havet och det gör att the alltitude är ganska högt och jag är inte van vid det.. så efter min underbara ridtur svartnade det för ögonen och jag svimmade nästan..



sen var det dags att köra hem och pojkarna var på det hemskaste humöret ever.. Emmy var så trött och ja vi försökte få dem i säng.. Efter många om och men somnade dem och jag gick ner för att sova..






Tisdagen hade jag bestämt att följa med och lämna barnen och sedan gå runt i santa fe tills det var dags att hämta dem.. 
Men när vi kört 2 min så kräkte Jesse ner hela bilen och vi fick stanna hemma..
Så efter att blivit nerkräkt några gånger.. sovit och bara hållit om och funnits där för den sötaste plutten så var även denna tisdagen slut och nu är det onsdagen som gäller..


Vet även att Josefines familj åker hem idag.. och jag tänker på dig!! 


Prata även med Enya och planerar lite.. gör lite listor osv..











Pusspuss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar