fredag 25 maj 2012

En nykomling i familjen!

Idag har jag jobbat till 1.30..
Det har varit att skjutsa barnen till skolan, Leka och städa med Jesse och åka till little gym med Marcus.. 
Jag tycker ju inte att det sistnämnda är ett dugg jobbigt då jag får träffa Mr Tommy ;) 


När jag kom hem därifrån träffade jag saknade Maria! 
Vi begav oss till stranden för en lugn stund.. 
Bara det att Maria valde platsen i festens centrum..
Inte visste vi att man både kunde dricka öl, röka weed, spela volleyboll och fotboll samt bada och festa på denna strand..
Men visst kunde man det, iaf våra grannar på alla hörn och kanter! 
Det kändes ju nästan som att vara tillbaka i SF när den svaga brisen svepte med sig weedröken haha! 
Galet! 
Maria, lika charmig som alltid ;) 

Beachen 2012.. vem är redo? 
Inget strandmys utan strandtillbehör! 
Marias snygga bikini som jag smygfotade! 




När jag kom hem för att jobba så möttes jag av världens sötaste varelse.. 
En liten hundvalp.. 
Så nu har vi en till familjemedlem som måste tas hand om.. Mer jobb.. mer kärlek.. mer jobb.. ;) 


han är förbaskat söt Dewey som Ruby döpte honom till.




Kvällen har spenderats på Grand Lux cafe med Maria, Emelie och hennes Mamma Lena.. 
Trevligt som alltid och nu ska jag sova gott :) 





Godnatt Chicago, godmorgon Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar