torsdag 3 maj 2012

Torsdag = 7 dagar kvar..

Så idag har det varit så galet varmt och kvavt.. 29 grader och ingen vind.. kändes som att gå runt i ett växthus ;)
Man märker att man är utomlands.. men just det nu bor jag faktiskt här.. Mitt nya hem Chicago!

Jag och Jesse tog en morgontur längst stranden då Emmy tog M och R till skolan..
Vi hade det verkligen mysigt och jag passade på att träna lite.. Satte honom i barnvagnen och sprang en bit hihi
SVETTIGT!!

sen var jag ledig 6 h men Marcus var på sitt värsta humör så jag fick hjälpa Nany!
men sen gick jag till stranden och försökte få lite färg.. Hade stannat längre om det inte varit för de hemska flugorna som bet mig..
Allt var så perfekt.. fint väder.. strålande sol.. killar som spelade volleyboll utan tröjor..
Jag undrar var alla snygga killar gömt dig i vinter.. men nu är de iaf tillbaka hihi!
Man behöver inte åka till Cali för att se surfer guys... Men det är där man vill vara hehe!

Nu ska jag nog se lite one tree hill eller se samma film som igår.. har blivit lite beroende av den faktiskt!


Och glömde bara nämna det viktigaste av allt..

MIN FAMILJ KOMMER OM EXAKT EN VECKA!
7 dagar..



 Och min fina barndomsvän ju! But you're family! 

That's toooooooo good to be true!

3 kommentarer:

  1. Hahahahaha fokkkk jooo olle!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha I love you!! see u soooooooooooooon!!

      Radera
  2. vems dotter är det? menar hon som snyter sig....

    SvaraRadera