söndag 27 maj 2012

Hot, Hot weekend in Chicago!

Gosh It's been hot these last few days..
Not that i'm complaining, not at all, in fact I love it..
The summer have reached Chicago and I feel so happy and excited!


--------------------------------------------------------------




Helgens härligheter! 

Fredagen bjöd på mys med Maria som jag tidigare nämnt och avslut på kvällen med middag på grand lux cafe med emelie och hennes mamma! 

Lördagen:
Jag jobbade lite, 9.30-3.30 och direkt efter det blev det fika och sedan begav jag mig mot wriggle ville och Josefine och fanny..
Det var nämligen musikfestival och bud light drickande som stod på schemat!
Sen begav vi oss till Josefine för att grilla, Grillmästare som vi är.. Iaf Majosprutare! 
det var helt magisk och himla trevligt :)
Kvällen bar oss ut där vi dansade och hade kul.. En puss på handen rikare begav jag mig hemåt och sov!

Här bjuder jag på lite höjdpunkter från kvällen:
















Söndag
LOVE
vill bara säga att idag är en bra dag! 
Fick reda på att min finaste Nilla blev årets ungdomsledare! Grattis <3
Mamma är världens bästa och det är mors.dag <3

POOLEN KALLAR!!




                                 Poolmys med dem bästa gjorde min söndag till en underbar dag!
Årets första dopp och en liten solbränna avslutas med film/myskväll hos Josefine! 
Vi åt också på Flattop. yumyum! 





Ps.. Jag har världens coolaste kompis, Josefine.. 1337 ELIIIIT!!



SÅHÄR AVSLUTAR JAG HELGEN! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar