onsdag 9 maj 2012

Nu är det dags.. Eller nästan iaf!

Måndag, Tisdag och Onsdag har gått både långsamt och snabbt..
Vet inte hur jag ska förklara det men bra har det väl gått..
Lite småbråk här och där men inget att hänga upp dig på hihi

Nu är det onsdags kväll.. Jag städar mitt rum och tänker tillbaka på den finaste Marcus som knackade på min dörr och kom in med Room-service haha! Jag dog!

Men såklart är det enda jag tänker på nu..
Som en av mina finaste vänner skrev :

Fina, underbara vän! Nu snart kommer din familj till dig. Jag känner i mig hur lycklig du är just nu, snart står du där på flygplatsen och möter dom. DU, kör dom hem till ditt hus, HELT SJUKT. DU visar dom ditt "nya" liv. DU guidar dom runt i Chicago! Jag skulle så gärna vilja vara där nu och träffa din familj också. Men jag ser fram emot att träffa dom i vinter sen när du kommer hem, för Olivia, ETT ÅR RÄCKER! Jag saknar dig FÖR mycket! Jag vill vara med dig! Hoppas ni får en helt underbar vecka, hälsa dom från mig! Lova att du tar med dom till Ghirardelli, ta gärna en efterrätt också så du kan läska mig lite extra mycket! Ta hand om dig min fina vän. ♥ Vi hörs snart!!







 och ja.. Snart lägger jag mig.. Vaknar.. Kör barnen till skolan, leker med Jesse.. Hämtar Marcus och sen..
LUNCH MED MIN PAPPA?!?!??!?!?!

efter den lååååånga lunchen ska vi ta bilen och köra mot O'hare och hämta resten av min underbara familj!
Kommer bara bli en chock när de inser att vi inte kan ta ut barnstolarna hehe.. Finns det hjärterum finns det stjärterum!

I cannot wait!
<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar