torsdag 24 maj 2012

L.I.F.E.G.O.E.S.O.N

Idag har det varit riktigt varmt i Chicago och jag började min dag vid 6.30, då lille jesse kom in på mitt rum med tröjan över huvudet och skrattandes som tusan..
Ibland är han för söt!

Vi tog på oss och Emmy tog ut pojkarna på frukost medans jag fick upp Ruby och sen körde jag barnen till skolan.
När vi lämnat av Marcus så åkte jag och Jesse hem..
Där väntade en överraskning.. Papa aka Danny är hemma igen efter en hel vecka i Texas..
Skönt!
Sen ut till parken och min sista arbetsuppgift denna torsdag var att hämta Marcus och köra hem..

Sen var kl 12 och jag begav mig till Evanston för lunch med Emelie och hennes mamma!
Varmt och gott :)




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Jag har nog sett 9 one tree hill avsnitt idag..
Och jag vet att min syster hemma är lite småsur på mig som pratade med en av mina bästa vänner idag och som råkade lägga till henne på facebook ;) 
I alla fall, 
Det jag skulle skriva om nu var att jag tänker tillbaka på högstadietiden...
Alla beslut kändes så svåra och det var en tuff tid.. 
med det sagt så vill jag säga att det blir inte precis lättare med åren.
Här ligger jag i min säng i Chicago, 21 år gammal och har fortfarande inte alla svar, inte ens några.
Jag vet inte vad jag vill bli, eller hur mitt liv kommer att se ut 10 år från nu.
Man borde ha sin mamma nära för hon har svar.. men jag flyttade istället för att hitta mina egna.
Men jag kan lova er, ni som läser, om ni läser, att det spelar ingen roll vart någonstans man bor, hur man är klädd eller vilken musik/killsmak eller såklart tjejsmak man har.
Man får inga svar om man inte försöker hitta dem..
I guess that you'll get to a point in life, where you're trying to find the answers. You're trying to find out whom you're going to spend you're life with. What you're going to do with your life and what you want out of your life.
And either if it's a surfer guy, the girl next door or superbowl title, You don't wanna do it alone
And there are people there for you! 




Good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar