onsdag 2 maj 2012

Wednesday!

Idag har varit en så bra dag att jag knappt tror att det är sant  :)
Alla var hjälpsamma och underbara imorse och dagen har varit härlig!!

Nu kom precis Emmy hem från NY och vi har pratat i 2 timmar om allt..
Precis som jag och Danny igår haha!
Hon sa att dem verkligen vill att jag ska stanna ett år till.. och att jag ska fundera över hur jag vill göra!
Att prata med henne gjorde mig så glad.. JAg menar jag lever ett helt fantastiskt liv här.. och som jag känner nu är jag verkligen inte redo för att åka hem..
Men det måste diskuteras och jag får se om 7 dagar hur min riktiga familj och min nya familj kommer kunna lösa detta ;)
Jag längtar så att jag blir tokig och alla är så exalterade!

Hoppas denna helgen går lika fort som vanligt så att det kan bli en ny vecka.. för då kommer min fina familj..
Och Molly.. Vi får Rubys rum hihi!! :)

Nu ska jag somna med ett leende på läpparna och bara njuta av att jag faktiskt har två underbara familjer!

och se "how to lose a guy in 10 days"



Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar