torsdag 31 maj 2012

Trötta jag!

Jag jobbar väldigt mycket nu så har inte riktigt haft tid att skriva..
Emmy och danny har båda varit tvungna att resa med jobbet och jag är hemma med 3 barn och en hundvalp!

Igår kom iaf Josefine och sov här!
Det var så mysigt.. förstår bara inte hur hon kunde sova när pojkarna vaknade mitt i natten och skrek som tusan!

söndag är jag iaf ledig och då blir det förhoppningsvis 6 flags!
Skypade förövrigt med Sanna, vilket var alldeles underbart..
Man glömmer lätt hur mycket man verkligen saknar er...
Jag har världens finaste vänner och jag kommer hem till er :)

Puss och godnatt..
eller snart iaf.. Måste först ut med Dewey o regnet!



yay

2 kommentarer:

  1. HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH LULZ det var där du trillade

    SvaraRadera
  2. och anledningen till att jag trillade var faktiskt alla shotar ni köpte!! wtf!!!!

    SvaraRadera