onsdag 23 maj 2012

I'm back on track.. oh wait.. my finger..

Jag tänkte precis skriva ett långt inlägg om min måndag, tisdag och onsdag men som läget är nu så går det tyvärr inte...

Jag tänkte att samtidigt som jag skulle börja skriva ville jag äta en toast med Bacon-ost och skulle därför skära en brödbit..
Som ni kanske förstår slutade det inte med en god toast skiva utan mer som ett blodbad.. Tom Ruby sa.. thats a lot of blood olivia..

Men nu sover även hon och jag sitter och försöker skriva lite iaf.. utan bröd..

Jag har iaf kommit på följande:
Olivia+Global-knivar= NOT a good combination..


Skriver lite kortare och mer intensivt istället så att min data inte blir röd!

Måndagen var en tung och ensam dag.. Jag kände mig så ensam när jag vaknade utan molly och visste att mamma och pappa var på andra sidan atlanten..

Men barnen var snälla och hjälpsamma och det flöt på--
På min rast träffade jag Ebba och hade världens mysigaste stund.. Det gjorde min dag så mycket bättre..

Vi åt lunch (hon bjöd) vi gjorde vi våra naglar och fikade.. Jag älskar dig Ebba!!


Sen efter att jag jobbat 2 h bjöd hennes familj med mig ut och åt.. En perfekt avslutning på vår underbara resa!

Igår åkte dem hem vilket också känns tufft men jag och barnen har det så bra nu och det känns okej!
Känns som att jag börjar komma tillbaka :)


Så det får räcka.. Nu gör fingret OOOOONT!






godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar