fredag 4 maj 2012

Friday!

Jag älskar fredagar!
Speciellt denna :) 

Jag och Jesse körde Ruby och Marcus till skolan och sen körde vi mot Lincoln Park zoo! :) 





Dit ska vi ta dig nästa fredag Molly.. Och Marcus sa igår.. When I get used to her.. like I got used to you, I'll tell her that you have a crusch on Mr.... 
You better come here and find out sis! 




Sen blev dagen bara bättre..
Skypade med världens finaste Nilla och det nya tillskottet.. Kan inte förstå att det är sant att jag fick vara med i stallet o mysa.. Har saknat det så galet mycket! 
It feels like home to me, it feels like home to me
It feels like I'm all the way back where I come from
It feels like home to me, it feels like home to me
It feels like I'm all the way back where I belong
<3<3
















Sen var det Paulinas tur.. Min fina,fina Paulina.. jag saknar dig så mycket! Kan inte förklara det men det gör jag iaf! 
Tänker ofta på dig och önskar att du var här men jag vet att du har det bättre nu.. Glöm bara inte mig! Pusspuss



Nu ska jag göra mig iordning och bege mig ut o träffa Maria från columbia en stund sen filmmys och homedelivery hos Josefine! 
Hade velat vara med Maria idag men vi får ta det på SÖNDAG OKEJ?!?! :) 



















LOVE! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar