torsdag 5 juli 2012

4th of July and the rest ;)


Så det har hänt en del sen sist och jag har ingen bra bortförklaring på dålig uppdatering mer än att jag haft massa beslut att ta och att det varit så varmt så man behöver sova när man är ledig :)



Jag har iaf haft Lunch och massa mys med världens finaste Chicago-Josse :) Pusspuss..

Hon som nu är i San Francisco och eftersom jag har massa vänner där så tvingar jag dem att ta hand om henne!



Jag har jobbat som vanligt och igår, Onsdag var det 4th of July som är USA's  Independence day!


Jag jobbade 9-4 och började dagen med att ta mina fina barn som inte alls var gnälliga, tro det eller ej, till Mormors pool och svalkade oss..
Om jag inte sagt det så är det över 40 grader och som i ett poolhus utomhus.. man blir blöt bara av att stå ute..
Yumyum...


Vi Chillade där.. Vissa coolare än andra :)


Sen bar det av till Potbelly och lunch.. det var smarrigt!


Hem.. Nap och sen slutade jag och mötte upp ett härligt gäng glada tjejer :)

Emelie, Julia, Elin, Carolina, Franska Fanny och Margaux.
Vi käkade på Cheesecake med världens bakfullaste servitör haha och Emelie gav honom mitt nummer och det gjorde honom gladare tydligen ;)

Efter det blev det stranden och strandhäng innan fyrverkerierna startade :)
En härlig kväll och dag som avslutades med ett ASGARV, när emelie med sina sandaler trampade i hundbajs och fick det mellan tårna HAHAHHAH.. och god cheesecake! :)









 Varmt har det varit då är det viktigt med SOLKRÄM, även i håret ;) 















Nu har jag rast och ska sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar