onsdag 18 juli 2012

Helgen och världens längsta vecka...

Jo, jag lever..
Jag vet att jag verkligen inte blev bättre på att uppdatera men låter er nu njuta av ett långt inlägg om alla mina upptår fram tills idag, Onsdag!

Helgen spenderades först med Fanny och Josse på flattop och sedan Luftslottet som sprängdes och trängsel i Jossans säng.. :)

Lördagen började med frukost på ett mysigt ställe.. Lite förmycket mat beställde vi och det var 100 grader varmt och fanns bara plats därute...

Jag åkte sedan hem och tog en dusch och tänkte sova men såg istället en film eftersom familjen var i Michigan och hade hela lägenheten för mig själv :) Skönt!

Sen kom Elin och vi mös och pratade tills Maria, Josse och Fanny var redo att mötas upp och köpa med mat hem!
Det blev en riktigt trevlig kväll/natt för tjejerna lämnade inte mig förrens halv 3 då de skulle ut ;)


Maria kom hem staplandes vid 5 tiden och jag kände mig som en riktig mamma!


Söndagen blev det yumyum frukost på Potbelly med Maria och sedan Taste of Chicago..
Det är olidligt varmt här just för tillfället..
Men en trevlig söndag!

Då tar man vara på allt vatten som går att få ;) 
Och dricker massor....





Sen var det jobb som var på mitt schema och jag har jobbat sen då..
Båda föräldrarna är out of town och det betyder Massor av jobb!!


För mina fina barn har det stått Camp på schemat för Ruby och Marcus..







Bussen kommer och hämtar dem vid 8.30 och lämnar dem vid 4 tiden..
Jag och Jesse får hänga och gå på soccer och little gym.. Ingen Mr Tommy har synts till då :(


Life goes on!


Och imorgon är det 9 h BATMAN MARATON MED JOSSAN! YES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar