söndag 22 juli 2012

Weekend in Chicago/Evanston!

Helgen har varit mysig men att säga att man är utvilad kan vara att ta i hehe.. 
Inte för att jag har festat för då hade jag iaf haft energi att orka vara vaken men nu har vi haft myskvällar och somnat sent och vaknat tidigt! 


PÅ lördagen vaknade jag hos Jossan vid sidan om henne och Fanny..



Tog tåget hem för jobb och sedan vidare till Maria för en favorit i repris :Olle och Maria helg! 




Vi gick på Mallet och jag som redan innan shoppat, shoppade ännu mer.. 
sedan gick vi upp på ett tak och åt.. 


Sallad för att vi är så nyttiga :) 






Sen vidare till CF för cheesecakes yum och hem till Maria och mös med myskläder och en bra film! 











Vaknade gjorde vi vid 6 för att sedan försöka att somna om till 9 då vi gick upp och körde mot IKEA! 









15 köttbullar i magen begav vi oss vidare till ett av USA's största köpcentrum och det blev ju massa mer shopping.. 


Jag är lite fattigare men intalar mig själv att eftersom jag fyller år på lördag så får jag :) 



















Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar