tisdag 10 juli 2012

Måndag gör jag ingenting..

Veckorna brukar gå så snabbt här men inte denna..
och det kände jag redan i måndags..

Hade iaf en välkommen hem lunch med Josse och Fanny.. alltid lika trevligt.. :)
Jag har coola vänner här i staterna kan man ju säga..


Sen var det att jobba och timmarna gick så långsamt..
Marcus börjar iaf bli så underbar.. han kramas.. och den pojken kan kramas!
Jag säger bara att se upp tjejer när han blir äldre.. här har vi nästa heartbreaker :)


Idag tisdag gick det också segt.. men annars en bra dag !
Träffade upp emelie för 5 h paus och mys på stranden och lunch såklart..  bor man i USA måste man äta..







Jag fyller faktiskt år snart som ni alla borde veta och köpte därför en förtidig födelsedagspresent till mig själv :)


Kvällens jobb avslutades med poolbad och middag hos Mormor..

Sen kom vi hem.. skypade med Danny och Jesse grät så mycket i sängen.. och gissa efter vem..
Inte var det hans mamma eller pappa inte..
Utan Emmy kom..
Han vill bara ha dig.. :)
DÅ kan man ju inte annat än att le och sova med honom!


Fina barn jag har här.. och Ruby har klippt sig.. så himla fint blev det!

Imorgon är en ny dag och...


Every song ends, is that a reason Not to enjoy the music?






<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar