måndag 9 juli 2012

Bättring Olle..

Jag har märkt att uppdateringen inte varit på topp på sista tiden..
Jag är helt enkelt för trött haha!

Men massa roligt har jag minsann hittat på..

Torsdagen blev det middag med Anna och hennes rumskamrater. .var verkligen hur mysigt som helst..
Sen var det en efterlängtad helg men jag jobbade mycket.. även fast det var roligt hihi..

Jag slutade vid 5 på fredagen och innan dess hade Jesse, Ruby och jag gått till epic burger för milkshakes..
Vi var på little gym på morgonen och efter det skulle vi till Akvariumet.. det tyckte inte Marcus som hade ett lite utbrott så en hemresa blev det istället..

När vi kommit hem öppnade jag och Ruby en salong och gjorde makeovers lagom tills Fanny kom..
Så även hon fick en total makeover,,
Tur att vi gick på bio haha ;)

För det gjorde vi och det blev två filmer denna gången med..

Först The amazing spiderman som verkligen var SUPERBRA.. något sorglig.. så jag grät som vanligt.. kan liknas Marias bilder från nigarafallet.. Det slutade inte..
inte ens när filmen var slut!


Sen blev det Magic Mike och när den var slut.. och man återhämtat hur snygg han är så var kl 2..
wooops..
Jag började jobba 9 nästa dag så det blev att bege sig hem..


Lördagen blev det först the muffin place och sedan gick jag och Ruby+Marcus på bio haha Madagascar 3!
Även denna var riktigt bra :)
Fannyförstod inte varför inte appen "free refill fungerade" 


När jag sedan hade rast kom Fanny och käkade lunch och när jag slutade vid 10 stack vi till emelie där julia, elin och franska fanny väntade på oss..



Söndagen bjöd på stranden, Sushi och då även med min finfina Maria!!





och tro det eller ej...
BIO
hahahahah!








2 filmer med Fanny avslutade denna bio helg..  5 filmer totalt och nu fick jag 10 dollar bonus.. yippe!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar