fredag 20 juli 2012

En fredags-torsdag!

Torsdagen har hela dagen känts som en fredag och det finns en del anledningar till detta..
Först och främst skulle jag varit ledig men Emmys plan blev inställt och fick jobba på morgonen och sov knappt något på natten..
Det var en galen blixt och åskstorm och pojkarna var rädda.

När Virginia kom vid 9 sov jag en timme för att på kvällen väntade ett äventyr, men innan detta så vart det att gå till skolan för att göra ett prov.
Jag trodde att det skulle vara enkelt och var inte alls nervös.
Det ändrades snabbt när jag pratade med de andra amerikanska ungdomarna som skulle göra testet haha.
Läs förståelsen vart lite klurig men det löste sig nog bra ändå och uppsatsen gick hur bra som helst så jag vart nöjd.

Efter denna heldag på College så bar det av mot en deepdish pizza med jossan och snaksköp inför kvällens 3 batman filmer på bio! :)


Det var en helt otroligt rolig kväll och natt.. Längesedan jag skrattade så mycket.. Det först som händer är att en kille (som senare kom att bli vår, eller josses biogranne) och sa:
-Ska ni se the dark knight triolgyn?
two girls..
You're so cool!!
YEAH!

sen träffade vi massa trevliga prickar och många skratt rikare när vi traskade hem vid 4, efter premiären av den sista dark knight filmen!

 Jossan laddar inför The joker! 




 our new friends, aka catwoman

 Strängt schema att följa :) 

 Såhär ser man ut innan 3 timmars batman.. 
 Alltid redo! 
 Har du ätit alla popcorn olivia? 
 Såhär ser man ut EFTER 3 batmanfilmer med massa snaks..
 JAg fick en poster!! soo coooooool! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar